|
Üzletszabályzat
Üzletszabályzat és Általános
Szerződési feltételek
Eladó:
Perfact-Pro Kft.
Székhely: 1139 Budapest, Röppentyű u. 53 Adószám: 12730924-2-41
Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság Cg. 01-09-299607
OTP Bank: 11710002-20188487
Tel: 06-1-260-0990
Nyilvántartási szám: C/002 898
Vevő
A kitöltött és elküldött megrendelőlapon szereplő személy, aki a megrendelés
teljesítésével cégünket bízza meg.
Szerződés tárgya
Az online áruházban szereplő termékek. Az termékek
tulajdonságait, jellemzőit a termékhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg. Az
árváltoztatás jogát fenntartjuk, amelyről megrendelőt a teljesítés előtt
értesítjük.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt
Áfát, de nem tartalmazzák a szállítás költségét. Külön csomagolási költség nem
kerül felszámításra.
Megrendelő és Eladó között a szerződés a megrendelés elküldésével, annak időpontjával
azonos időpontban jön létre.
A megkötött szerződés egyedi azonosítóval a központi adminisztrációs felületen iktatásra
kerül. Utólagos javítására ügyfélszolgálatunkkal együttműködve nyílik lehetőség
akár írásban, akár telefonon keresztül. Az iktatószám alapján a megrendelés
vevő írásbeli kérésére utólag is elérhetővé válik.
Felek
között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt
szerződésnek minősül.
A szerződés nyelve
magyar
Szerződés hatálya
A megrendelés visszaigazolásának időpontjától a megrendelés teljesítéséig.
Teljesítés módja
A megrendelő által választott formában, amelyek részletei a Szállítási
feltételek és Fizetési feltételek menüpontban találhatóak.
Az áruk ellenértéke és a szállítási költség Forintban fizetendő.
Szállítási terület:
Az áruházban megrendelt termékeket jelenleg csak Magyarország területén belül
kézbesítjük.
Adatvédelem
Az Interneten történő vásárlás elengedhetetlen feltétele az Ön adatainak
megadása. A megrendelések teljesítését csak ebben az esetben tudjuk vállalni.
Cégünk a megadott adatokat titkosan kezeli, harmadik fél részére semmi esetben
sem szolgáltatja ki, kivéve abban az esetben amennyiben az cégünk
alvállalkozója (futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). Az adatokhoz
csak a cég vezetése, illetve a megrendelések teljesítésével foglalkozó
munkatárs fér hozzá, minden esetben jelszóval ellátott rendszeren keresztül. A
megadott adatokat csak a megrendelés teljesítéséhez (számla kiállításához,
postázáshoz) használjuk fel. Ez alól kivétel, ha feliratkozik hírlevelünkre,
amelyet rendszeresen az Ön által megadott e-mail címre küldünk mindaddig, amíg
igényli.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@grafikaiszoftver.hu e-mail
címen.
Adatbeviteli
hibák lehetőségei
A megrendelő megrendelésének elküldése előtt az alábbi hibajavításokat eszközölheti:
1. A kiválasztott termék módosítsa: a jobb oldali boxban található kosár ikonra
kattintva megtekinthető a kosár tartalma. Itt lehet a kosárból terméket törölni,
példányszámot módosítani
2. Rendelési adatok módosítása: személyes adatok, számlázási adatok, szállítási
adatok esetében egyszerűen a Delete gombbal lehet törölni, és ezután írhatóak
át az információk
3. Fizetési és szállítási mód módosítsa: jelölő gomb átkattintásával lehetséges
4. Rendelés áttekintésekor még mindig van lehetőség a módosításra, ha az oldal
alján a Módosít gombra kattintunk
5. Rendelés véglegesítése után az info@grafikaiszoftver.hu e-mail
címre levelet küldve, vagy a 06 1 260 0990-es telefonszámot hívva van
lehetőség módosításra.
Rendelés visszaigazolása
A rendelés visszaigazolása a rendelés elküldése után azonnal megtörténik. A
rendszer a rendelésben megadott e-mail címre automatikusan elküldi a rendeléssel
kapcsolatos összes információt (megrendelő adatai, megrendelt termékek,
szállítási- számlázási adatok, szállítási- fizetési mód, megjegyzés, stb.)
Reklamáció és Garancia
Cégünk reklamációt csak írásban (e-mail, fax, levél) fogad el. A reklamációt 3 napon
belül megvizsgáljuk, az eredményről és további teendőkről a vásárlót írásban
értesítjük.
Könyv: Cégünk a bizonyíthatóan nyomdahibás termékeket minden esetben
hibátlanra cseréli, a cseréből származó többletköltséget (postaköltség,
szállítási költség) átvállalja. Amennyiben a csere nem oldható meg, úgy a
vásárló eldöntheti, hogy más terméket vásárol a korábbi összeg keretében, vagy
a részére a kifizetett vételárat cégünk a postaköltség kivételével
visszatéríti. Nyomdahibás terméknek bizonyul többek között azon termék, amely
kötészetileg hibás, az oldalsorrend nem megfelelő, üres oldalakat tartalmaz
ott, ahol eredetileg írás lenne. Amennyiben a könyvekhez tartozó CD melléklet
hibás, nem működik, annak cseréjéről (de ebben az esetben csak és kizárólag a CD
melléklet) szintén cégünk gondoskodik.
Hardver: hardver termékek vásárlása esetén a megrendelő garanciajegyet
kap a vásárlás időpontjának feltüntetésével, az eladó adataival. A jótállás és
reklamáció a garanciajegyen található ideig és formában érvényesíthető.
A termékek garanciális cserepontjára (ügyfélszolgálatunkra) történő
eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.
Amennyiben cégünk a megrendelést nem tudja teljesíteni, és a Vásárló a rendelés
leadásakor bankkártyával előre kifizette a rendelés összegét, cégünk 2-3
munkanapon belül visszautalja azt a Vásárló részére az általa megadott számlaszámra.
Elállás
A megrendelő a megrendelés elküldésével a termékre vonatkozó adatokat és cégünk
szállítási feltételeit elfogadta, így létrejön a szerződés. A megrendelést
minden esetben visszaigazoljuk.
A megrendelő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül
(az átvétel napja nem számít bele) indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától, abban az esetben is, ha a
megrendelt terméket már átvette, hivatkozással a 45/2014. (II.26.) Korm.
rendelet a távollévők között kötött szerződésekről szóló törvényre. Az elállás szándékát
írásban vagy a lap alján található Elállási szándéknyilatkozat kitöltésével és az info@grafikaiszoftver.hu címre való visszaküldéssel, vagy egyértelműen megfogalmazott e-mail, levél, vagy fax formájában kell cégünk felé jelezni 14 napon belül. Cégünk
ilyen esetben a vételárat a postaköltség, a szállítási költség kivételével a
visszakapott termék kézhezvételétől számított 30 napon belül megrendelő részére
a kívánt módon (átutalással, postai úton) visszafizetni köteles. A visszáruhoz
szükséges egyéb költségeket (postaköltség, szállítási költség) megrendelő
fizeti. Eladó azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából
eredő kárának megtérítését.
Az elállási szándék beérezését minden esetben írásban igazoljuk vissza.
Amennyiben vevő eláll a szerződéstél, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve az eladónak átadni.
A fogyasztót megillető elállási jog alóli kivételek
Megrendelő nem gyakorolhatja fenti elállási jogát
- olyan termék vásárlása esetében, amely a megrendelő személyéhez kötött, illetve
amelyet a megrendelő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak
elő. Ilyen termék a szoftverlicenc.
-lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta,
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti
ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban. Postai úton történő
jelzés esetében a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Kérjük ilyen
esetben ajánlott küldeményként adja fel a levelét. A terméket postai úton vagy
futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk budapesti címére. Igény
esetén a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük
csomagfeladási szándékáról,, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell
megfizetnie.
Panasz, reklamáció és észrevétel
Panaszt, reklamációt és észrevételt az info@grafikaiszoftver.hu e-mail
címen lehet tenni.
Megrendelések feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-16 óráig.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni
a megrendelést.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására
részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a
megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
Egyéb
Sajnos a folyamatos ellenőrzés és tájékozódás ellenére is előfordul, hogy
cégünk a megrendelést nem tudja teljesíteni. Ebben az esetben cégünk a
megrendelőt a megrendelés kézhezvételétől számított 5 munkanapon belül
értesíteni köteles. Ez után a megrendelés semmisnek minősül, ezzel kapcsolatban
semmilyen további kötelezettség nem állhat fenn. Cégünk ezen termékek rendelési
státuszát adatbázisában korrigálja a további kellemetlenségek elkerülése
végett.
A jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a
polgári törvénykönyv, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014.
(II. 26.) korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint
az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló
2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével
elfogadja a Grafikaiszoftver.hu általános szerződési feltételeit, továbbá
adatkezelési elveit.
Érvényes
2014. június 13-tól visszavonásig
Üzletszabályzat és általanos szerződési feltételek letöltése PDF formátumban
Elállási szándéknyilatkozat letöltése PDF formátumban.
Elállási szándéknyilatkozat letöltése Microsoft Word (DOC) formátumban.
|
|